رزیلاباکس

مقالات مد و زیبایی دباره شال و روسری

رزیلاباکس

مقالات مد و زیبایی دباره شال و روسری

  • ۰
  • ۰

کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری

مقدمه

در این مطلب آموزش کاشت ناخن پودری را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید اطلاعات لازم را در خصوص کاشت ناخن به روش پودری بدست آورید.

کاشت ناخن امروزه توجه بسیاری از خانم ها را به سوی خود جلب کرده است و اغلب خانم ها تمایل دارند برای داشتن ناخن های زیبا و خوش فرم از کاشت ناخن استفاده نمایند. برای کاشتن ناخن ها روش های کاشت ناخن زیادی وجود دارد که یکی از پرطرفدارترین روش ها کاشت ناخن پودری است که در چند مرحله ساده و با تهیه وسایل مورد نیاز شما می توانید ناخن ها با اندازه ها و فرمی مناسب را به این روش بکارید.

 

 

کاشت ناخن پودری

 

کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری از قدیمی ترین روش های زیباسازی ناخن ها بوده و طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. با پیشرفت دنیای آرایش و زیبایی، این شیوه زیباسازی ناخن نیز پیشرفت های بسیاری کرده و تا به امروز لقب دومین لاین تخصصی آرایشی را (پس از لاین رنگ مو) به خود اختصاص داده است.

کاشت ناخن زیر مجموعه های بسیاری داشته که هر یک از آنها نیاز به تجربه و دانش مخصوص به خود است، برای ورود به این لاین تخصصی و انتخاب بهترین روش برای کاشت ناخن باید به بررسی جزء به جزء مواد مصرفی و روش کلاسیک کاشت ناخن پودری بپردازیم.

مدل اکریلیکی یا « پودری »، یکی از دو فناوری معروف در زمینه کاشت ناخن می باشد. اجزای اصلی مورد استفاده در مدل پودری شامل مونومرها و پودرهای اکریلیکی بوده که هنگام ترکیب با یکدیگر، لایه اکریلیکی قوی را ایجاد می کند.

در این روش از پودر و مایع مخصوص ( لیکوئید ) برای کاشت ناخن استفاده می‌شود. این مواد پس از ترکیب شدن با استفاده از قلم مخصوص بر روی ناخن آماده شده برای کاشت قرار داده می‌شود و یک لایه محافظتی بسیار خوبی را بر روی ناخن ایجاد می‌کنند.

کاشت ناخن پودری

 

اگر بر اساس رده بندی بخواهیم در رابطه با کاشت ها صحبت کنیم،مسلما اولین گزینه روی میز کاشت پودری می باشد.

به طور قطع به یقین میتوان گفت: کاشت پودری در ایران متداولترین کاشت، میباشد که به علت دوام و استحکام بیشتر ،طرفدار بیشتری پیدا کرده است.

روش های کاشت ناخن پودری

در کاشت پودری معمولا از دو روش استفاده میشود که میتوان به کاشت باقلم و کاشت با قالب اشاره کرد که هر کدام بر حسب نیاز و معیارهای مشتری انجام میگرد و به قولی هر کدام دارای مزیـت و معایبی می باشد.

در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از نیمه ناخن با چسب ناخن چسبانده می‌شود و تا  اندازه دلخواه کوتاه می‌شود. روی ناخن مواد ضد قارچ را می‌زنند، بعد پودر کاشت که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می‌کنند و بعد از آن با سوهان برقی به ناخن شکل می‌دهند. بهترین نوع کاشت همین نوع پودری است.  برای این نوع کاشت زمانی بیشتر و سوهان‌کشی دقیق و حرفه‌ای جهت یکسان بودن ۱۰ انگشت نیاز است.

کاشت ناخن پودری

 

کاشت ناخن با پودر به مهارت تخصصی و سرعت عمل بسیار بالایی نیاز دارد و معمولا نیل آرتیست‌های حرفه‌ای از این روش برای کاشت ناخن استفاده می‌کنند. زیرا در این روش نتیجه نهایی کاشت ناخن بسیار طبیعی خواهد بود.

زیبایی و آراستگی دستها  به ویژه ناخن ها همواره از دیرباز در جوامع گوناگون بشری دارای اهمیت بوده است.تا جایی که داشتن ناخن های یکدست و زیبا حتی در عهد باستان نیز نشان از اصالت و طبقه ویژه اجتماعی برای دارنده آن احترام به ارمغان می آورد.

تنهاحفظ سلامت و شادابی پوست دستان کافی نیست هرچند که از اهمیت ویژه ای برخوردار است ناخن ها در زیبایی دست ها خانم ها قرن ها است که نقش دارد داشتن ناخن های سالم ، یکدست و بلند که کمی جلوتر از سرانگشتان بود در زمانهای گذشته تنها برای زنان اشراف و سلطان ها امکان پذیر بود و بلندی آنها نشان از وجود خدمه برای انجام کارها منزل چون آشپزی و غیره داشت.

 

امروزه هم داشتن ناخن ها بلند و یکدست به طور طبیعی کار چندان ساده ای نیست اما کاشت ناخن مصنوعی همه چیز را آسان کرده است همچنین افراد بسیاری تنها خواهان داشتن همچین ناخن های فقط برای موقعیت خاصی مانند ایام تعطیلات و یا مراسم های چون عروسی هستند باز هم راه حل کاشت ناخن مصنوعی است.

برای اکستیشن ناخن مصنوعی تا کنون متدهای گوناگونی ابدعا شده که در این میان دو روش کاشت پودری و کاشت ژله ای بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند و در ایران هم ۹۰ درصد کاشت ناخن با این متدها صورت میگیرد.

 

کاشت ناخن پودری

 

ناخن پودری مانند یک پیوند بین ناخن های واقعی و ناخن های مصنوعی است. این روش سه تا چهار هفته ماندگاری داشته و در مقایسه با کاشت ناخن آکریلیک یا ژل، در این روش سطح ناخن ها نازک تر و طبیعی تر به نظر می رسد. این نوع کاشت ناخن  نیاز به وسایل کمتری داشته و مدت زمان کمتری نیاز دارد. به علاوه در این روش از اشعه UV استفاده نشده و بوی نامطبوعی هم حس نمی شود.

در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از نیمه ناخن با چسب ناخن چسبانده می‌شود و تا  اندازه دلخواه کوتاه می‌شود.

روی ناخن مواد ضد قارچ را می‌زنند، بعد پودر کاشت که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می‌کنند و بعد از آن با سوهان برقی به ناخن شکل می‌دهند. بهترین نوع کاشت همین نوع پودری است.  برای این نوع کاشت زمانی بیشتر و سوهان‌کشی دقیق و حرفه‌ای جهت یکسان بودن ۱۰ انگشت نیاز است.

این نوع کاشت زمانبر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می‌گیرد و هر انگشت به صورت جداگانه و زمان‌بر احتیاج به سوهان‌کشی دارد، این کاشت برای کسانی که وقت و حوصله کافی ندارند توصیه نمی‌شود. بهترین نوع کاشت همین نوع پودری است.

 

کاشت ناخن پودری

 

مواد لازم در کاشت ناخن با پودر

پودر کاشت

جا پودری یا گوده

لیکوئید

پمپ لیکوئید

پرایمر چسب بین ناخن و مواد

لاک مانیکور

ضد قارچ برای جلوگیری از عفونت های قارچی

قلم پودر قلم تخت شماره ۶ یا ۸

روغن جهت سهولت در کار پولیش

چسب جهت چسباندن تیپ

تیپ لازم پایه کوتاه- پایه بلند- فرنچ- طرحدار

پوشر یا عقب زن

نیپر یا گوشت گیر

کاتر سرگرد یا صاف یا هر دو- جهت کوتاه کردن تیپ

ناخن گیر

بافر

برق ناخن و لاک ناخن جهت طراحی و دیزاین ناخن کاشته شده

میز کار

 

کاشت ناخن پودری

تا اینجای مقاله در مورد اینکه کاشت پودری چیست و چه کاربردی دارد صحبت کردیم.

برای آموزش کاشت پودری لطفا مقاله های دیگر ما را ببینید.

خدمات ناخن شیرین

لطفا نظرات و سوالات خود را زیر همین پست کامنت کنید یا در اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

  • ۹۸/۱۱/۱۴
  • رزیلا باکس

کاشت ناخن

کاشت ناخن پوردی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی