رزیلاباکس

مقالات مد و زیبایی دباره شال و روسری

رزیلاباکس

مقالات مد و زیبایی دباره شال و روسری

  • ۰
  • ۰

آموزش بستن شال و روسری لبنانی

آموزش بستن شال و روسری لبنانی

اگر به روسری لبنانی علاقه دارید اما روش بستن آن را بلد نیستید در ادامه آموزش بستن روسری لبنانی را مشاهده کنید.

روش بستن روسری لبنانی

سبک های زیادی برای بستن روسری وجود دارد؛ اما روش لبنانی، هم سبکی جذاب و همه پسند است و هم حجاب کاملی را برای خانم ها ایجاد می کند.

یکی از مهم ترین مسائل در رعایت کردن حجاب بستن روسری و شال است و علاوه بر این مدل بستن روسری و شال بر روی زیبایی و جذابیت چهره شما می تواند تاثیرگذار باشد، در ادامه این مطلب نمونه هایی از آموزش بستن روسری لبنانی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

آموزش بستن روسری لبنانی

اگر شما مهارت کافی در بستن روسری را ندارید می توانید با مشاهده عکس های مرحله به مرحله آآموزش بستن شال و روسری لبنانی مهارت کافی را در این زمینه بدست آورید. یکی از مدل های بستن روسری که امروزه در بین خانم ها طرفدارن زیادی را پیدا کرده است بستن روسری با روش لبنانی است که شما می توانید با تمرین زیاد مهارت کافی را در این زمینه بدست آورید.
مدل بستن روسری لبنانی یکی از سبک هایی است که می تواند چهره شما را زیباتر از همیشه نشان دهد و با این سبک بستن روسری می توانید حجابی مرتب و زیبا داشته باشید, در ادامه این بخش آموزش بستن شال و روسری لبنانی را ملاحظه خواهید کرد که روشآموزش بستن روسری لبنانیبه این سبک به صورت زیر است:

 1. روسری را باز کرده و یک مثلث کوچک از آن را تا بزنید. هر چه قسمت سه گوش داخلی کوتاه‌تر باشد، هنگام بستن روسری بلندتر به نظر می‌رسد و زیبایی آن روی سر بیشتر می‌شود. (اگر جنس روسری نازک باشد و یا قصد دارید که روی آن چادر سر کنید و دولای روسری روی سر خوب نمی‌ایستد، می‌توانید از یک طلق نازک مخصوص روسری استفاده کرده و آن را میان دولای روسری بگذارید).
2. روسری را روی سر قرار داده و قسمت زیر چانه را به کمک یه سنجاق محکم کنید.
3. سپس به کمک دست قسمت زیر ناحیه چانه را محکم بگیرید و چین کناری روسری را در دست گرفته و آن را از زیر چانه عبور داده و در طرف دیگر سر نزدیک محل گوش‌ها با سنجاق محکم کنید. به عبارت دیگر گوشه سمت راست را به گوشه سمت چپ و بالا برده به نحوی که سنجاق زیر گلو در زیر آن پنهان شود، سپس آن را از قسمت کمی بالاتر از انتهای آن در جایی نزدیک گونه خود با استفاده از سنجاقی تزئینی محکم کنید.

4.  حال همه لایه‌های قسمت نزدیک به چانه و چین‌های روسری را در جلو مرتب کنید و بستن روسری لبنانی خود لذت ببرید!

چند مدل بستن شال و روسری به روش لبنانی

در تصاویر زیر حالت‌های متفاوتی از بستن روسری لبنانی و شال عربی آورده شده ‌است که می‌توانید در تصویر به صورت مرحله به مرحله مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از خلاقیت خود هم کمک بگیرید و کمی متفاوت‌تر عمل کنید.

 

آموزش بستن شال و روسری لبنانی

آموزش بستن شال و روسری لبنانی

آموزش بستن شال و روسری لبنانی

آموزش بستن شال و روسری لبنانی

آموزش بستن شال و روسری لبنانی

 

فروشگاه شال و روسری

انواع روسری

انواع شال 

اینستاگرام رزیلابکس

  • ۹۷/۱۱/۳۰
  • رزیلا باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی